Jump to content

Atentie la vulcanizarea de pe strada Fabricii de Bere!


AndreiM

Recommended Posts

Era marti seara. Miercuri plecam la mare si ca tot omul sa verific masina, roti, ulei si alte treburi de astea. Fiindca eram in drum am oprit la vulcanizarea de pe strada Fabricii de bere, au si o vulcanizare mobila, ma voi interesa de numele exact cand ajung. Masina tragea putin dreapta, si am hotarat sa echilibrez rotile, iar cele de pe spate (erau mai bune putin) sa le pun pe fata chiar daca masina are tractiune spate. Ideea era sa nu am probleme la directie. Nu am stat tot timpul sa-i verific pe netrebnici.. la un moment dat imi spune unul ca din 5 prezoane am doar 4. I-am zis ca nu-i problema daca le strange bine, am mai mers si cu 2 si cu 3 in loc de 4 si nu am avut probleme. Cred ca idiotul nu a inteles bine ca eu a doua zi plecam la drum lung si nu mi-a strans prezoanele la roata aia de pe spate.

Dupa Mihail Kogalniceanu la vreo cativa kilometri se auzea un huruit puternic, dar cum stiam ca am rotile intacte m-am gandit doar la un rulment si am zis ca-l schimb in Constanta. Minune, dupa 10 minute mi-a sarit roata stanga spate si aveam vreo 80 la ora. Am reusit de am oprit masina dupa care fetele care erau cu mine au cautat roata pe camp circa 5 minute.

Din prostie, nu aveam nimic la mine de rezerva, nici cric, nici cheie nici roata nimic ( doar triunghi, trusa sanitara si stingator) si chiar de-as fi avut imi trebiau alte prezoane caci alea s-au pierdut pe drum. Intr-un final a venit cineva de la Galati de mi-a adus tot ce trebuie, am pus roata si am plecat, spre uimirea mea, desi masina se haraise de asfalt fara roata vreo 300 de metri.

Important este ca le voi face o vizita celor de la vulcanizare, asa prieteneste.. chiar daca am fost prost si nu am vrut bonul fiscal ( invatatura de minte ). Va recomand sa nu mergeti acolo niciodata.

post-3891-014787600 1283081019_thumb.jpg post-3891-086188300 1283081034_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am pistol, tot de ala cu bile, dar cel mai corect ar fi sa-mi plateasca o janta care sare de 800 de lei cu tot cu caucuciuc si vreo 3-4 ore timpul pierdut!

Am uitat sa specific, cauciucul s-a taiat in tabla de la aripa.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

daca la o roata, fabricantul a prevazut un anumit sistem de strangere...a face in alta modalitate, este riscul utilizatorului.

sunt 5 suruburi - obligatoriu trebuie 5 piulite.

NU este vina celui de la service. el a atras atentia ca exista o problema, modalitatea de a rezolva problema, tine de instinctul de conservare al fiecaruia.

°imi spune unul ca din 5 prezoane am doar 4. I-am zis ca nu-i problema daca le strange bine, am mai mers si cu 2 si cu 3 in loc de 4 si nu am avut probleme.°

Cum ar fi daca cineva cu dacia 1300, in loc de trei prezoane, foloseste numai 2 sau 1? Nu este un factor de risc atat pentru sanatatea lui cat si pentru a celorlalti??

Edited by Legumix
Link to comment
Share on other sites

A fost vina mea pentru acel prezon recunosc și am spus că merg pe riscul meu FĂRĂ 1 PREZON.

În schimb obligația lor era să strângă TOATE CELE 4 prezoane. E clar și logic că nu le-au strâns pentru că altfel nu-mi explic cum de s-au pierdut pe drum.

Link to comment
Share on other sites

Era marti seara. Miercuri plecam la mare si ca tot omul sa verific masina, roti, ulei si alte treburi de astea.

Din prostie, nu aveam nimic la mine de rezerva, nici cric, nici cheie nici roata nimic ( doar triunghi, trusa sanitara si stingator) si chiar de-as fi avut imi trebiau alte prezoane caci alea s-au pierdut pe drum.

Important este ca le voi face o vizita celor de la vulcanizare, asa prieteneste.. chiar daca am fost prost si nu am vrut bonul fiscal ( invatatura de minte ). Va recomand sa nu mergeti acolo niciodata.

Total vina ta!!! Plecai la mare si nu aveai ce-ti trebuia la masina. Unde mai pui ca-ti trebuie doua triunghiuri. Acum sper ca ai si prezoane in plus ;)

Daca vroiai sa fii sigur, le mai strangeai tu odata...aaa, nu aveai roata de rezerva deci nici cric si cheie de roti...si nu te mai gandeai ca romanu': las' ca merge si cu 4 din moment ce saracul angajat (stia el ce stia) ti-a zis ca-ti lipseste un prezon. Masina a fost construita sa ruleze cu fiecare roata prinsa in cinci prezoane, nu in patru. Data viitoare, cand pleci la mare sau la munte, vezi sa ai in portbagaj ce-ti trebuie, nu renunta la ele in favoarea lucrurilor care-ti trebuie la destinatie.

Link to comment
Share on other sites

De câte ori ați verificat prezoanele la mașină după ce ați fost la vulcanizare ? de fiecare dată, știu! :)) A că nu aveam roată de rezervă și cric? Vina mea, dar ce folos dacă prezoanele erau undeva pe câmp? Celelalte roți aveau 5 și trebuia să iau minim 4 prezoane. După un calcul mic o roată trebuia să rămână cu 3 prezoane deci tot nu era bine.

Stați că nu m-am prins la faza cu papucii :)). Vă plictisiți nu? Sau să fie mesajul mai lung? Cred că știu.. Partea cu papucii este un argument solid la mesajul dvs precum că-s vinovat. Data care vine o să-mi iau pantofi cu toc să nu-mi mai sară roata!

Link to comment
Share on other sites

Stați că nu m-am prins la faza cu papucii :)). Vă plictisiți nu? Sau să fie mesajul mai lung? Cred că știu.. Partea cu papucii este un argument solid la mesajul dvs precum că-s vinovat. Data care vine o să-mi iau pantofi cu toc să nu-mi mai sară roata!

Bravos!!! Ce are s**a cu Prefectura...Oricum, TU...ESTI VINOVAAAAAT!!! PENTRU TOT CE S-A....INTAMPLAAAAT!!! Ziceau unii intrun cantecel :P Ia gandeste-te tu la prezoanele alea care au cazut de la tine...poate-i sareau unuia din spatele tau in parbriz...nasoala faza...sau daca se trezea cu roata in fata...Nu ca as fi cu drobul de sare, dar, mai bine previi decat sa tratezi... Apropos, inainte de a pleca la drum (mai lung-iesire din Galati), eu verific presiunea in cauciucuri...asta pe langa multe alte "nimicuri. Daca e mai mica/mare de 2.1-fata si 1.9-spate, bag sau scot, dupa caz. Bine...scot, ca de bagat, nu pot sa suflu, n-am atata forta... :P

Link to comment
Share on other sites

Păi seara atunci tu de ce crezi că am fost la vulcanizare? Echilibrat, presiune. Toată treaba s-a întâmplat cât am fost de-am plătit. Aditza, tu verifici personal toate cele 20 de prezoane după ce o duci la vulcanizare? Sau fără prezoane mă ajuta cricul şi roata de rezervă? se putea întâmpla oricui. Datoria ălora era sa nu fie beţi şi să strângă toate prezoanele. La mână nu pot fi verificate pentru că e locul strâmt. Data care vine stau cu cheia de roţi după mine. De fapt o să-mi vulcanizez singur roţile.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa va povestesc 2 faze:

1. ROATA

Prin '90 frtatele meu se intorcea de la Iasi unde daduse examenul pentru facultate. Cu cateva zile inainte facuse o pana pe stanga-fata. A schimbat roata, a strans prezoanele dar dupa ce a coborat cricul nu le-a mai strans mai tare cu roata pe asfalt.

Deci - pe cand se intorcea, prin apropiere de Varlezi a auzit un huruit dar nu i-a dat importanta! La un moment dat masina ajunge intr-o rana arand asfaltul si roata topaie vesela intr-un lan de porumb...

Acum bine ca toate astea s-au intamplat in camp si nu intr-o localitate si bine ca n-a trecut nicio masina in momentul ala! Si bine ca n-a avut viteza in momentul ala.

SURPRIZA a fost ca toate prezoanele erau la locul lor... A 2-a zi a fost gasita si roata: gaurile erau largite, deformate !!!

2.PRESIUNEA

Anul trecut - tatal meu s-a dus la vulcanizare sa-si rezolve o pana. "Pac-pac" treaba rezolvata.

Peste 1 saptamana, plecand din localitate, se duce mai intai la aceeasi vulcanizare sa faca verificarile de presiune la toate rotile.

Cand colo baiatul de la vulcanizare - genul ala vorbaret, bagacios, sfatos si care le stie pe toate (un fel de Duffy Duck) - verificand roata impricinata:

- Dar unde-ati facut presiunea? (tzatzaind din dinti) Aveti 3 atm. !!! Vreti sa va faca explozie?!????? Si dojenitor: - Fiti foarte atent unde va faceti presiunea! Nu va mai duceti acolo!

- Baiete - dar tocmai tu mi-ai facut presiunea! Acum 1 saptamana!

Brusc guralivul a tacut malc. Mut.

Intradevar, i-am ascultat sfatul si nu ne-am mai dus acolo.

Link to comment
Share on other sites

Și fratele tău era în papuci? :))

Nu21.gif... Era in 1990 si daduse examen la Facultatea de Matematica. Era fericit ca facuse f. bine. Poate din cauza asta nu daduse importanta simptomelor, zgomotelor.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.